DKF´s Forum
DKF´s Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Debat
 Debat om stort og småt
 Kort over klubber
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

PeterUnold
Starting Member

33 Posts

Posted - 08/03/2007 :  16:44:21  Show Profile  Click to see PeterUnold's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej

Jeg lavet et kort over danske klubber:
http://kajakroning.dk/klubber/

Venlig hilsen Peter Unold / Marselisborg Kajak Club

peter-c
Junior Member

187 Posts

Posted - 09/03/2007 :  11:32:28  Show Profile  Click to see peter-c's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Peter
Fantastisk flot stykke arbejde. der er vist brugt mange mandetimer på det projekt. Nu mangler vi bare, at en gider lave det, så det kan integreres i en garmin. Det ville være ultimativt. Hilsen Din navnebror Peter

Edited by - peter-c on 14/03/2007 15:12:07
Go to Top of Page

PeterUnold
Starting Member

33 Posts

Posted - 09/03/2007 :  15:57:59  Show Profile  Click to see PeterUnold's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Peter

Tak for roserne. Det var nu min kollega(gammel baglænsroer) som lavede arbejdet. Han sad på et GIS projekt og var nem at overbevise om vigtigheden af et kajakkort. Det tog ham 45 min.

Efterbehandling af data bliver dog noget mere omfattende.

Jeg skal nok fikse det så man kan downloade klubberne some Waypoints til sin GPS(men bemærk også Flemmings POI fil).

Venlig hilsen Peter Unold / MKC
Go to Top of Page

peter-c
Junior Member

187 Posts

Posted - 09/03/2007 :  16:25:55  Show Profile  Click to see peter-c's MSN Messenger address  Reply with Quote
Peter - Du er bare guds gave til GPS ejerne... Glæder mig allerede - Hilsen Peter

Edited by - peter-c on 14/03/2007 15:12:35
Go to Top of Page

Breum
Starting Member

15 Posts

Posted - 11/03/2007 :  11:37:56  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har ikke set det endnu, men det er helt sikkert et godt initiativ Peter.
Og så er det jeg kommer til at tænke på noget.

Der er sikkert mange der når de skal et andet sted hen at ro, ikke ved hvor de skal sætte båden i vandet. Fx krævede det en del kortarbejde for mmig sidste forår at finde et sted i Haderslev Fjord.

JEg kunne rigtigt godt tænke mig at der fandtes en liste med gode isætningssteder i Danmark (parkering). Måske også en liste med gode overnatningssteder langs kysten, eller rastepladser med borde.

JEg vil gerne koordinere det, hvis nogle vil sende deres beskrivelser som OziExplorer Waypoint filer (*.wpt)

Husk beskrivelse og type af stedet i filen.

Erik
Go to Top of Page

PeterUnold
Starting Member

33 Posts

Posted - 17/03/2007 :  19:38:53  Show Profile  Click to see PeterUnold's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej

quote:
[i]Originally posted by peter-c[/i]
[br]Peter - Du er bare guds gave til GPS ejerne... Glæder mig allerede

Med disse ord rungende inde i hovedet var jeg tvunget til at lave en GPS eksport: http://kajakroning.dk/klubber/eksport.html

Venlig hilsen Peter / MKC / Århus
Go to Top of Page

peter-c
Junior Member

187 Posts

Posted - 19/03/2007 :  21:52:21  Show Profile  Click to see peter-c's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Peter...Den er nu downloaded,installeret og testet...Det virker perfekt.. Du er nu ophøjet, og har fået kultstatus... Nu har folk ingen undskyldning for at komme for sent til arrangementer i klubberne (hvis de gider at holde nogen). Håber at vores kære webmaster vil markedsføre siden... Jeg tillader mig at lægge en link til din site på min hjemmeside www.bach-carlsen.dk.. Tak for godt benarbejde

Edited by - peter-c on 19/03/2007 22:03:15
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
DKF´s Forum © Dansk Kano og Kajak Forbund Go To Top Of Page