Bliv teamleder til VM2021
Teamledergruppen er startet på sit arbejde, men vi mangler stadig et par stykker. Så hvis du har lyst til at være med til at styre slagets gang fra nu af og til et par dage efter VM, så se mulighederne herunder.
Vi er på udkig efter frivillige teamledere, som tager imod en udfordring med et smil og en stor selvstændighed. Du kan næsten få lige så meget ansvar, som du ønsker. Målet er at hvert team ledes af 2-4 teamledere, så vi sikrer, at opgaven ikke bliver for stor for en person.
Tryk her for at finde jobbeskrivelserne. Du er selvfølgelig selv med til at udforme dit job, så derfor må du også gerne melde ind med, hvad du gerne vil lave, hvis vi ikke lige har ramt ned i det, som du tænker, der mangler en teamleder for. For eksempel er de sportslige teamlederroller ikke på plads endnu. Men for eksempel, så har vi rekrutteret chef-kokken, den opbygningsanvarlige, transportmanageren m.fl.
Vi forventer af alle teamledere, at du
- kan sætte et par timer af om ugen fra 1. november 2020 og frem til den 21. september 2021 (nogle uger vil der ikke være så meget aktivitet).
- kan være til stede under VM fra 3 til 10 dage (det kommer meget an på din opgave, hvilke dage, og hvor lange dine dage bliver).
- er klar på at tage feriedage fra arbejdet. 5 af dagene under VM vil være hverdage, så du skal have mulighed for at tage ferie i en eller flere af disse dage (13. – 17. september 2021).
- såvidt muligt deltager i et fælles teamledermøder online hver tirsdag kl. 16-17.
- såvidt muligt deltager i et fælles ægte fysisk eller online møde tirsdag den 16. marts kl. 17-21
Vores tilbud
- Mulighed for at komme helt ind i maskinrummet under denne kæmpe kano og kajak event og få minder for livet
- Bespisning under VM og møder
- Tøjpakke bestående af t-shirt, noget langærmet, noget merchandise (frivilligekoordinatorerne er med til at sammensætte pakken)
- Mulighed for at opbygge dit CV
- Fællesskab, netværk og hygge med nye og gamle venner
- Festligt samvær
- Evig taknemmelighed for dit arbejde som frivillig
Hvis du trykker på rollerne herunder, så kan du læse beskrivelserne af de forskellige funktioner. Hvis du allerede nu ved, hvilken rolle du vil søge, så kan du også gå direkte til ansøgningsskemaet.
Teamlederroller
3 Frivilligkoordinatorer – besat
4 Souschefer
2-4 Jubilæumsflotille-arrangører
2-3 Ceremoni- og præmieansvarlige – mangler 2
2-3 Ledere af Velkomstcentret – besat
Event managerens 2nd in command
2-3 Sikkerhedsansvarlige – mangler 1-2
Social Media Team – mangler en specielt til Facebook
100 Nations programme koordinatorer
Para afdelingsledere
Side Event: Kunst og kano og kajak – håndværkere søges – mangler stadig 1
Side Event: Outdoor Festival – yderligere information senere –
Sportslig ansvarlige – mangler stadig enkelte
Opbygning – besat
Akkreditering – mangler stadig 1-2